Monday, December 17, 2012

Walk-Thru Inserts Reduce Injuries

Walk-Thru Insert
Don't risk a slip!  Many bathroom accidents come from loss of balance while trying to step over the side of their bathtub.

To reduce bathroom injures and even save your life, Performance Plumbing can help lower the step into your shower for easier access.

The Performance Bath In A Day Walk-Thru makes entering the bathtub easy and painless by lowering the barrier to entry.

Don't worry about a big mess and demolition that never ends.  The Performance Bath In A Day Walk-Thru Insert is installed in less than a day.

By converting a bathtub into a Performance Bath In A Day Walk-Thru shower, you reduce that awkward entry barrier that seems like a mountain. Our conversion makes it an easy step into the shower.

A small investment into a Performance Bath In A Day Walk-Thru Insert will give you peace of mind, convenience, safety and ease of entry.

3 comments:

  1. The Performance Bath In A stainless steel fittings Day Walk-Thru makes entering the bathtub easy and painless by lowering the barrier to entry.

    ReplyDelete
  2. ما تهتم به شركة كشف تسربات المياه بالرياض هو البحث عن كيفة علاج مشاكل تسريبات المياه التي تطرأ علي المكان فجأة بواسطة اجهزة الكشف الحدية التي تستخدمها شركة كشف تسربات بالرياض والتي تسعي للوصول الي افضل النتائج المثالية القادرة علي حل هذه المشكلة بدون تدمير فالاعتماد علي الاساليب الحديثة يساعدكم في الحصول علي نتيجة مثالية في مصلحة العميل فنحن لا نكتفي بتقديم هذه الاعمال في مدينة الرياض فقط بلا لدينا الفنين المتميزة الذي يقدمون شركة كشف تسربات المياه بالدمام التي تعمل علي حل مشكلة البيت بدون الاعتماد علي ا اساليب تقليدية التي تستخدما بعض مقدمي خدمة شركة كشف تسربات بالدمام فلا تتكايل بشأن هذهالعمل بالذات لانه يحل لكالكثير من المشاكل

    ReplyDelete
  3. ما تهتم به شركة كشف تسربات المياه بالرياض هو البحث عن كيفة علاج مشاكل تسريبات المياه التي تطرأ علي المكان فجأة بواسطة اجهزة الكشف الحدية التي تستخدمها شركة كشف تسربات بالرياض والتي تسعي للوصول الي افضل النتائج المثالية القادرة علي حل هذه المشكلة بدون تدمير فالاعتماد علي الاساليب الحديثة يساعدكم في الحصول علي نتيجة مثالية في مصلحة العميل فنحن لا نكتفي بتقديم هذه الاعمال في مدينة الرياض فقط بلا لدينا الفنين المتميزة الذي يقدمون شركة كشف تسربات المياه بالدمام التي تعمل علي حل مشكلة البيت بدون الاعتماد علي ا اساليب تقليدية التي تستخدما بعض مقدمي خدمة شركة كشف تسربات بالدمام فلا تتكايل بشأن هذهالعمل بالذات لانه يحل لكالكثير من المشاكل

    ReplyDelete